wtorek, 19 lipca 2016

Petycja do Macieja Króla o poprawę błędów językowych na stronie www portu lotniczego

Co z lokalnym lotniskiem? Sprawdziłem samą stronę internetową. Specyfikacja techniczna portu znajduje się w miejscu tak trudnym do znalezienia, że musiałem telefonicznie prosić by mnie pokierowano po tej stronie internetowej, w dodatku zawiera błędy które WYKLUCZAJĄ pojawienie się przewoźników lotniczych. Wymagają oni systemu ILS, a ten, choć zainstalowany, nie jest wymieniony na tej stronie internetowej. Nawet gdyby przewoźnicy znaleźli tą stronę internetową, jej zawartośc wyklucza rozpoczęcie połączeń.

Zarządy linii lotniczych korzystają ze stron internetowych, a ta witryna jest bez wątpienia najgorszą witryną portu lotniczego w Polsce. Proponuję że wykonam nową stronę własnoręcznie jeśli władze spółki lotniskowej są moją pomocą zainteresowane.

Lokalne lotnisko pasażerskie w Zielonej Górze od 55 lat pochłonęło blisko miliard PLN dotacji. Lotnisko znów spadło na ostatnią pozycję w kraju pod względem liczby obsłużonych pasażerów. W miesiącu maju 2016 obsłużono tylko 922 podróżnych. W wyścigu najmniejszych polskich portów lotniczych prześcignęły go porty lotnicze w Olsztynie - Szymanach i w Radomiu. Lotnisko spadło na ostatnia pozycje w kraju.

Miliard złotych dotacji to ogromna kwota. Zsumowano dotacje do utrzymania portu od 1961 roku, koszty budowy, dotacje do połączeń lotniczych do Warszawy od roku 1977, wcześniej także do Gdańska, Krakowa, a także bezpośrednie dotacje do utrzymania portu przez ostatnie ponad pół wieku. Utrzymanie portu rocznie pochłania kilka mln PLN dotacji.

Zielonogórski ekonomista Adam Fularz jest przekonany że port lotniczy odstrasza potencjalnych przewoźników stroną internetową napisaną  łamanym językiem angielskim.

Adam Fularz pisze: 
Dodam tylko że specyfikacja techniczna lotniska w jęz. angielskim roi się od wszelakich błędów językowych. Lotnisko ma system ILS ale na stronie internetowej tego nie podają, więc skąd linie lotnicze mają to wiedzieć? Na sam ILS poszło chyba 5-6 mln PLN.... Bez systemu ILS większość przewoźników nie chce w ogóle latać. Skoro witryna podaje iż systemu ILS nie ma, automatycznie- nie ma przewoźników lotniczych.
Sprawdźmy stronę tego portu ze specyfikacją. 


http://lotnisko.lubuskie.pl/index.php?strona=specyfication

W ogóle sam tytuł strony jest z błędem, słowo "specification" nie pisze się przez "y", w środku takie kwiatki jak "general renovate of the air terminal"- co wskazuje na łamaną angielszczyznę. Witryna jest przestarzała, i aby znaleźć dane o porcie lotniczym, musiałem telefonicznie skontaktować się z obsługa portu, która poprowadziła mnie po nieintuicyjnej witrynie do danych techniczncyh tego portu. Jak tą podstronę znajdą potencjalni przewoźnicy? Jak to lotnisko ma być rentowne?
-- 
Adam Fularz
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ilu mieszkańców mieszka wg ciebie w Zielonej Górze?